REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO www.FinestCoffee.pl
§ 1
Informacje podstawowe
-
Sklep Internetowy https://finestcoffee.pl (w dalszej części Regulaminu określany w skrócie jako „Sklep”) umożliwia dokonywanie zakupów przez Internetowej, na zasadach przedstawionych w niniejszym Regulaminie.
-
Sklep stanowi własność i jest prowadzony przez:
Finest Coffee Tomasz Szenfeld
ul. Bokserska 34/79, 02-682 Warszawa
NIP 521-335-86-85 REGON 147427500
Tel.: (+48) 781 378 383
(w dalszej części Regulaminu określanego jako „Sprzedawca”) -
Towary dostępne w sprzedaży są prezentowane i opisane na stronach Sklepu. Podane ceny przedmiotów są cenami łącznymi brutto, a opłaty za dostawę, zgodnie z wybraną opcją, są podawane osobno, chyba że z uwagi na wartość zamówienia poniesienie kosztu dostawy zapewnia Sprzedawca.
-
Przedmioty, które znajdują się aktualnie na stanie, są oznaczone jako dostępne i możliwe do zamówienia na zasadach ustalonych w niniejszym Regulaminie.
-
Przedmioty, które nie znajdują się na stanie są oznaczone opisem: „Oczekiwanie na dostawę”. Ich zamówienie jest możliwe wyłącznie na indywidualnie ustalanych z Państwem zasadach i warunkach, po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą.
-
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionych przedmiotów w stanie bez wad. Oferowane Państwu przedmioty są nowe oraz oryginalnie zapakowane.
-
Kontakt ze Sklepem i Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:
-
- poczty tradycyjnej
- poczty e-mail: [email protected]
- pod nr tel.: (+48) 781 378 383
-
Przez określenie „konsument” rozumie się osobę fizyczną, która zawarła ze Sprzedawcą umowę sprzedaży bez bezpośredniego związku z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową.
§ 2
Zasady korzystania ze Sklepu
-
Korzystając ze Sklepu jesteście Państwo zobowiązani do:
-
niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
-
nie zakłócania jego funkcjonowania,
-
niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu nie zamówionej informacji handlowej (spam),
-
korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci internet.
-
§ 3
Zamówienia
-
Aby złożyć zamówienie w Sklepie trzeba posiadać konto e-mail oraz włączyć w przeglądarce funkcję akceptowania plików cookies (funkcjonalnych) oraz wyskakujących okien.
-
Złożenie zamówienia odbywa się poprzez dokonanie następujących czynności:
-
wybór interesujących Państwa przedmiotów i ich dodanie do koszyka;
-
przejście na stronę zamówienia, oznaczoną w menu ikoną koszyka, gdzie widoczne jest podsumowanie wybranych przedmiotów i ich ceny;
-
wybór opcji zakupów poprzez rejestrację własnego konta użytkownika lub skorzystanie z opcji "Szybkie zakypu" jako gość;
-
wypełnienie formularza poprzez podanie niezbędnych danych osobowych
i teleadresowych; -
wybór formy dostawy zamówionych przedmiotów;
-
potwierdzenie zapoznania się z treścią i akceptacji niniejszego Regulaminu;
-
wybór metody płatności;
-
-
W przypadku nieprawidłowego podania danych w zamówieniu Sklep skontaktuję się z Państwem za pośrednictwem poczty e-mail albo telefonicznie w celu ich poprawienia, o ile nawiązanie kontaktu będzie możliwe.
-
Sklep poinformuje Państwa poprzez komunikat na stronie oraz wysłanie wiadomości e-mail
o pozytywnej weryfikacji podanych danych i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Z chwilą wysłania tej wiadomości dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Państwem a Sprzedawcą.
W wiadomości zostaną podane dane niezbędne do dokonania płatności, zgodnie z wybraną metodą. -
W przypadku płatności przelewem w systemie Przelewy24 zostaniecie Państwo przekierowani na właściwą stronę internetową w celu jej dokonania bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§ 4
Rabaty
-
Z rabatów w Sklepie mogą korzystać wszyscy Klienci sklepu.
-
Jeśli posiadają Państwo kod rabatowy należy wpisać go na stronie podsumowania zakupów (po kliknięciu na "Realizuj zamówienie", w koszyku) w polu "Kupony"
-
Po wpisaniu kodu rabatowego ceny produktów lub usług automatycznie pomniejszane są o przysługujący rabat.
§ 5
Płatności
-
Aby zapłacić za zamówione przedmioty można skorzystać z następujących metod płatności:
- standardowego przelewu bankowego na rachunek Sprzedawcy (numer konta znajduje się w zakładce Płatności.
- szybkich przelewów Przelewy24
- płatności kartą płatniczą, dzięki Przelewy24 -
Płatności przelewem należy dokonać w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Nieopłacenie zamówienia w terminie skutkować będzie jego anulowaniem.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 6
Dostawa i odbiór
-
W przypadku wyboru płatności przelewem zamówione przedmioty są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty przez Sprzedawcę
-
Koszt oraz sposób wysyłki jest każdorazowo podawany przez złożeniem zamówienia i nie zawiera żadnych opłat dodatkowych.
-
Sprzedawca informuje na stronach Sklepu o kwocie zakupów, której przekroczenie jest nagradzane darmową dostawą. W takim przypadku jej koszt w całości ponosi Sprzedawca, o czym jesteście Państwo informowani na stronie zamówienia po kliknięciu w ikonę koszyka w menu strony.
-
Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument i ma on zostać przesłany przez Sprzedawcę, to niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty albo uszkodzenia przechodzi na Państwa dopiero z chwilą jej wydania. Jednakże w sytuacji, gdy zażyczycie sobie Państwo skorzystać z usług innego przewoźnika, niż oferuje to sprzedawca, przez wydanie przedmiotu rozumie się już jego powierzenie temu przewoźnikowi.
-
Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument wraz z nim Sprzedawca doręczy potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na odległość w formie papierowej. Treści potwierdzenia stanowi informacja o przyjęciu zamówienia oraz tekst niniejszego Regulaminu.
-
Do zakupionych przedmiotów każdorazowo załączany jest paragon bądź wysyłana jest w formie papierowej lub elektornicznej faktura VAT.
§ 7
Reklamacje
-
Jeżeli według Państwa nabyty przedmiot jest wadliwy możecie Państwo skorzystać
z uprawnień z tytułu rękojmi, zgodnie z treścią aktualnie obowiązujących przepisów polskiego prawa. -
Reklamacje proszę składać drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady i żądaniami wobec Sprzedawcy.
-
Jeżeli wadliwy przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość zażądania od Sprzedawcy:
-
jego naprawy albo wymiany na nowy;
-
obniżenia ceny (w proporcji odpowiedniej do utraty wartości);
-
odstąpienia od umowy (o ile wada jest istotna).
-
- na zasadach ustalonych aktualnie obwiązującymi przepisami polskiego Kodeksu cywilnego
-
Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymacie Państwo niezwłocznie. Brak ustosunkowania się do Państwa reklamacji jako konsumenta w terminie 14 dni jest równoznaczny z uznaniem wyrażonego żądania za uzasadnione.
-
Naprawy oraz wymiany będą dokonywane niezwłocznie, tak aby nie spowodować po Państwa stronie nadmiernych niedogodności.
-
W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, jej koszt ponosi Sprzedawca, który może Państwa poprosić o okazanie potwierdzenia zapłaty za przesyłkę.
§ 8
Odstąpienie od umowy
-
Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie i na warunkach zgodnych z ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta, opisanych w niniejszym pouczeniu, które stanowi zał. nr 1 do Regulaminu.
-
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możecie Państwo złożyć przy wykorzystaniu formularza odstąpienia od umowy, który stanowi zał. nr 2 do Regulaminu, co jednak nie jest obowiązkowe.
-
Zarówno pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, jak i formularz odstąpienia od umowy, otrzymacie Państwo z chwilą dostarczenia zamówionych przedmiotów w formie papierowej.
-
Prawo do odstąpienia nie przysługuje w stosunku do przedmiotów, które dostarczamy Państwu
w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Przedmiotem takim jest w szczególności kawa, w każdej formie w jakiej jest oferowana do sprzedaży przez Sklep.
§ 9
Wykorzystanie danych osobowych
-
Dokonując zakupów w Sklepie zgadzacie się Państwo, że dane wymagane w formularzu założenia konta użytkownika albo w formularzu zamówienia będą wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu ewidencji sprzedaży oraz realizacji zamówień. Państwa dane mogę być również przekazywane podmiotom świadczącym usługi transportowe w celu dostawy zakupionych przedmiotów,
-
W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na otrzymywanie informacji o promocjach
i nowościach w ofercie Sklepu oraz na otrzymywanie ofert od partnerów Sklepu, informacje takie będą przekazywane na podany przez Państwa adres w formie wiadomości e-mail. Udzielona zgoda może zostać przez Państwa w każdym czasie cofnięta. -
W każdym czasie macie Państwo prawo do wglądu, poprawienia, zaktualizowania lub skasowania swoich danych korzystając z opcji dostępnych na koncie użytkownika lub kontaktując się ze Sprzedawcą.
- Inne kwestie dotyczące wykorzystania danych osobowych zostały opisane w Polityce prywatności. Akceptacja niniejszego regulaminu wiąże się także akceptacją Polityki Prywatności.
§ 10
Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów
-
Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość skorzystania
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. -
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych albo miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
-
Jako konsumenci posiadacie Państwo m. in. następujące możliwości skorzystania
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:-
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
-
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.
-
§ 11
Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
-
Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez Sąd Rejonowy albo Sąd Okręgowy w Warszawie, w zależności od przedmiotu sporu i zgodnie z przepisami o właściwości rzeczowej oraz funkcjonalnej.